Hypo is better than Hyper I suppose...

Jävla mens! Varje jäkla månad springer hormonerna uppåt väggarna och blodsockret sjunker ständigt hur mycket jag än äter!!!!
Igår hade jag lågt blodsocker FYRA gånger!!! Och det låter kanske kul att få äta godis och choklad för en gångs skull men försök käka några Jelly Babies och sedan en macka då man är proppmätt!!! Inte roligt!
Käkade en stor middag igår- Spaghetti Bolognese och vitlöksbröd med ost- Två timmar senare (då magen fortfarande var full!) rasade blodsockret ner till 3,2....Vad i helvete! Jag tog till och med mindre insulin före maten!!!!
Då var det bara att tugga i sig ett par Jelly Babies och en skål flingor med mjölk- Usch- Fortsätter det så här kommer jag bli en fetsmocka!
Ingen känning ännu idag...men sockret ligger på 5 så det kommer nog att sjunka igen...Hå hå ja ja...
Nä i övermorgon då mensen är över blir det som vanligt igen...och jag kommer att grubbla på varför sockret ligger en smula högt fastän jag knappt ätit något......Allt är hormonernas fel!!!

Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0