In the stars...

Här kommer mitt horoskop (samt inlägg) eftersom min kära syster var så snäll och skickade ännu en uuuuutttttmaaaaannniiiinnnggg! Ha ha!



 Väduren
21 mars - 19 april



Dina bästa sidor  

Du är modig, spontan och djärv, med en frisk inställning till allt som är nytt och spännande. Ingen tänder lika snabbt på nya idéer som du, och du är väldigt bra på att sätta igång saker och ting. Att leda och inspirera andra faller sig helt naturligt eftersom folk rycks med när de märker din iver och entusiasm. Du är en banbrytare och pionjär som inte är rädd för att hugga i när det behövs. Svårigheter är detsamma som utmaningar i Vädurens ögon, och utmaningar är till för att övervinnas. Dessutom är du självständig och tillåter alla andra att också vara det. Ja- Jag vet inte....Det finns väl inget mer att tillägga egentligen...




Dina sämsta sidor  

Du är ofta klumpig och saknar både finess och lyhördhet. Klumpig är jag inte men finess saknar jag nog...Föredrar att gå rakt på sak- Man ska vara ärlig och är någon inkompetent har jag absolut INGET tålamod med den personen!Att sätta dig in andras känslor är inte din starka sida, utan du stövlar på glad i hågen och märker inte om du sårar eller trampar omkull någon på vägen.Det beror faktiskt på VEM det gäller- Då det gäller vänner och familj så är jag väldigt mån om dem! Du kan vara en riktig egoist, (JAPP!)och i konkurrenssituationer är du snudd på farlig.(he he) Behovet att bestämma allting själv gör också att du svårligen kan kompromissa. Dessutom saknar du uthållighet och din väg kantas av många halvfärdiga och misslyckade projekt. För att inte hinna tröttna gör du allt i ett rasande tempo och blir då osedvanligt slarvig. Jag är inte slarvig- Jag blir bara uttråkad snabbt- Då det gäller gör jag faktiskt saker och ting på  korrekt sätt!




Relationer 

Du är ivrig och energisk i kärleken liksom på andra områden. När du blir intresserad av någon så visar du det tydligt, och du vet hur man uppvaktar och erövrar.(Well...what can I say?) Samtidigt vill du ha raka puckar, inte så mycket spel och tillkonstrade attityder. Med en annan VÄDUR slår det verkligen gnistor, lite för mycket till och med (Syster Ia, mamma och Mormor= alla vädurar ha ha ha!). Risken är att ni driver varandra till utmattningens gräns, på alla områden. Ni måste hela tiden ha något att göra för att inte bli uttråkade. Detsamma gäller om du slår dig ihop med ett LEJON eller en SKYTT. Det finns en grundharmoni, ni förstår varandra. Men det lär bli konkurrens mellan er eftersom ni är bra på samma saker och har behov av att visa det också. En OXE med sin sävlighet gör dig våldsamt irriterad Herregud ja! Var tillsammans med en oxe då jag var 14-15 år och han gjorde mig galen med sin svartsjuka och han följde efter mig överallt!. Ni kan mötas på det sensuella och erotiska planet, men i övrigt går ni mest i vägen för varandra. En TVILLING däremot är din perfekta partner (YAY! Dan är tvilling!). Ni stimulerar och kompletterar varandra, och det alstras verkligen elektricitet kring er. Båda är lika alerta och utåtriktade. Till KRÄFTAN har du ett slags hatkärlek.(Tror faktiskt inte jag känner någon kräfta!) Egentligen är detta inte alls någon lyckad kombination, men den är så pass vanlig så det måste finnas något kemiskt som drar er till varandra. Fysisk passion antagligen. JUNGFRUN, SKORPIONEN och FISKARNA ska du se upp med, för här kan det verkligen bli irriterat (hmmm...Två av mina bästa vänner är skorpion respektive jungfru!). Du känner dig hämmad av dessa tecken och de känner sig hotade av din gåpåiga stil. En VÅG är din raka motsats men också ditt komplement (Mitt komplement jannalin!). Det kan bli katastrofalt eller fantastiskt bra. Ni har väldigt mycket att ge varandra. Däremot blir det knepigt med STENBOCKEN (Pappa!). Ni dras till varandra, men istället för att mötas kolliderar ni! Båda är ledartyper och vill till varje pris driva igenom sin vilja Ha ha ha!. Betydligt lugnare får du det med VATTUMANNEN (Svärfar!). Ni kan samsas om det mesta och tillåter varandra mycket frihet. Men det blir sällan någon riktigt stor passion och inte heller speciellt romantiskt. Istället blir ni själsfränder och fungerar bäst på det vardagliga och vänskapliga planet.


Ok...Jag tänker inte skicka vidare utmaningen...Inte än i alla fall!
 


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

hahaha, komplement.... vicken komplimang, hehehe .... men jag heter INTE Jannalin!!!! Ippievvan!!!!!!!

2008-07-14 @ 17:02:41
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

..... är det det här du har gjort på jobbet idag? Hahahaha?

2008-07-14 @ 17:03:37
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

nattnatt!

2008-07-14 @ 23:24:27
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

gooodmorgon syster!

2008-07-15 @ 09:00:39
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0