Drivel...

Har precis kommit hem från jobbet och lägenheten är varm som en bastu...Härligt!
Har nu slängt upp alla fönster + balkongdörrarna för att få in lite luft så att man kan sova i natt!
Igår natt hade vi en fruktansvärd mullrande åska och blixtar som lyste upp hela himmelen! Men tyvärr varade det bara i ca en timme så det är fortfarande lika outhärdligt kvavt och varmt idag.
Har mycket på jobbet för tillfället- Mellanchefen har till och med tagit med sig sin son till jobbet för att vi ska få hjälp...Men jag kan inte direkt se hur mycket hjälp vi kommer att få av en trumpen och butter tonåring som ser ut som om att han vill vara var som helst utom där!
Nåja...Har gått med på att gå in på Måndag för att klara av månadsbokslutet men sedan är jag ledig hela resten av nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Skönt med lite ledigt! Men stackars tonåring... eller, stackars er som måste ha en grinunge på jobbet, hahaha //Husvagnen är inte besiktad och jag vet inte om den kommer gå igenom... hehe... vi får se om vi blir "pikies" eller inte...(heter det så?) Hahahahaha!

2008-07-29 @ 19:28:23
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Jag troooor att jag har fixat buggen med användarnamnskiten... den följde med från min testblogg, hahaha! Godmorgon! ;)

2008-07-30 @ 10:06:39
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

hahaha, du skrev ju in länken till min testsida du din buse!

2008-07-30 @ 10:10:33
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0