GRRRRR!!!!

Ok....Idag är jag förbannad! Fick meddelande på telefonsvararen i morse från vår bank. Tydligen hade någon trevlig typ klonat Dan's kort och hade försökt använda det i Italien. £170 ville de spendera, men banken tyckte det var underligt eftersom vi samtidigt hade använt kortet här. Såvida vi inte har ett jetplan jag inte vet något om så är det nog ganska omöjligt...
De har nu fryst Dan's konto och ska skicka nytt kort (och pin-nr) inom en vecka. Hmmm....Detta betyder att vi inte har några pengar ALLS denna vecka eftersom jag inte får lön förrän den sista. Grrrrrrr! Är såå ARG!

Eftersom vi inte har några slantar att spendera åkte vi till Bushy Park idag (Tur att det åtminstone finns något man kan göra som inte kostar något!)
Tog lite kort av vilka några följer här nedan....





Nu ska jag gå och ta mig en öl...Så det så!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, tack kära syster... du hittade också ett puckligt träd--- sitter hos vänner nu, men har super bråttom, jag ringer dej vid 8-sv tid. vi måste byta nätverkskort för att få in sladdjäveln i vår gaaaaaaaaaaaaaaamla dator--- vår vän sa att han hade... men det ser mörkt ut... puss på dej! Ska ut och jaga nätverkskort!

2008-07-21 @ 19:07:40
Postat av: whatthefuck

Är inte djuren rädda alls där?... det ser ju ut som om du är jätte nära???

2008-07-22 @ 14:20:42
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Darkangel och Mumma

Klonat kort?

Jamen, det är väl det sista man vill råka ut för.

2008-07-23 @ 04:08:19
URL: http://aselli.se/
Postat av: Marie

Tack för tipset!

Vilka fina kort! Jag vill också ha såna där hjortar här!

Tur att ingen kunda handla upp era pengar! Läskigt!

Bor du i London?

2008-07-24 @ 10:28:48
URL: http://mumari.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0