Round and round and round and round...

British Gas sände två karlar idag. De kanske var rädda att jag skulle börja idka handgemäng? Tror ni att de fixat felet?
Självklart inte. Det visar sig nu att gubben från i Lördags hade beställt fel kretskort och kortet som dessa karlar hade med sig passar inte alls i min panna. Så nu ska de försöka få tag på det korrekta kretskortet och sedan återkomma....förhoppningsvis inom några timmar. 
Japp- Jag har bokat semesterdag från jobbet nu...Vilket underbart sätt att spendera min semester detta är!

Uppdatering......Näpp- Inget kretskort! Tydligen stänger stället som säljer dessa klockan 11 i mellandagarna så nu kommer gasgubbarna tillbaka i morgon bitti. Vill bara krypa ner i sängen och sova tills allt är fixat...men det går såklart inte. Har ringt till Dan som nu är tvungen att boka ledigt på morgonen...


Kommentarer
Postat av: monica

strulgubbar!!! tråkigt när det blir så och endå mera på sin semeterdag som du skriver!!

2008-12-30 @ 12:49:34
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Åh!!! Ja, man blir bara alldeles matt av sånt sabla strul... Jag vet!!! Och jag lider med dej! :-(



Värmande kramar i massor!!!

2008-12-30 @ 13:54:25
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Synne

Hoppas de får tag i det rätta innan de stänger för nyåret.

Klems en frusen Synne.

2008-12-30 @ 20:09:41
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0