Onödigt babbel?

Nu så....Endast ca en timme kvar tills jag kan påbörja den långa vägen hemåt. Har hunnit med hur mycket som helst idag trots telefonsamtal från både lillasyster och två kolleger (som också är vänner som jag inte talat med på ett tag...blev därför långa samtal...!) Tror jag har planerat ordentligt för morgondagen så att allt som behöver göras blir gjort innan min ledighet...men något drastiskt lär väl hända så jag hamnar i panik-mode. Det brukar bli så när man tror man har allt under kontroll!
Nu tänker jag ta mig en kopp blåbärste...Har överdoserat på kaffe idag. Blodsockret är också en smula högt så vill inte äta något fastän jag är lite hungrig...Blåbärsteet borde fylla magen..i alla fall lite?

Förresten ska jag julstäda det sista ikväll...Imorgon kväll ska vi till Sainsburys och inhandla all julmat och dryck!!!!!!  Och sedan...sedan...är jag redo för JULEN!!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jag har sparat allt det tråkiga till i morron kväll. Jag ska städa huset, göra julfint o rengöring i akvariet är ett måste nu igen.

Först ska jag ju jobba mellan 8.00-18.00 !!!

Kram på dig =)

2008-12-23 @ 00:17:31
URL: http://lisenj.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0