Blaha!

Idag var det ett jädrans rännande på slottet...
Minibussar från cateringfirmor, ljustekniker och inhyrda kypare snubblade om varandra. Det är nämligen stort partaj ikväll med självaste Cliff Richard som värd. Jodå...Han har hyrt några salar och ska ha någon slags välgörenhetsgala ikväll. Andra "stora" namn som jag glimtade då jag var på väg hem var Bonnie Langford, Des O'Connor och Theo Papitis...Jag blir hemskt imponerad om någon av er faktiskt hört talas om dem! Och just ja- Den där snubben som sjöng i gruppen Blue var också där...men jag minns inte vad han heter...

För övrigt nämnde min mor att det stod i Svenska tidningar att Engelsmännen shoppar som galningar eftersom det är rea överallt. På de Engelska nyheterna hade det ett reportage ikväll om hur lite folk handlar detta år jämfört med förra...
Vem i helsike ska man tro? Och vad har de för anledning att ljuga (för en av källorna måste ju ha hittat på det hela?!) om en sådan sak? Konstiga människor finns det...



I alla fall.....I morgon är det Onsdag och då är äntligen halva veckan avverkad.

Kommentarer
Postat av: monica

eehhhhhh vem är det ? C F vet jag men dom andra ingen aning!

visst är det skönt med snart helg;)



Firar ni inte julafton på julafton? ingen svensk tradition hos dig alltså?

2008-12-09 @ 21:44:51
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Gomorron! Onsdagen är här nu! :-)



Och här i Sverige är det faktiskt en hel del rea var och stans redan nu! Perfekt - fast jag har förstås fortfarande inte ens varit i närheten av att köpa någon julklapp vare sej på rea eller till ordinarie pris... <:-)



På lördag - kanske!?!



Ha en fin dag!!! :-)

2008-12-10 @ 08:35:38
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag såg Ragnar Dahlberg då jag julhandlade i Linköping ! Vet du vem det är ? Hahaha =)

2008-12-10 @ 23:00:07
URL: http://lisenj.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0