Last Night!

YES! Jag överlevde! Men herregud vad trött jag var då vi kom hem igår! Det började med att vi gick en halvtimmes väg till Dan's jobb eftersom vi skulle få skjuts med en av hans jobbarkompisar. Då vi kom fram till Sandown spelade vi lite på hästar (endast £4!) men vann ingenting... Vi åt sedan paj och potatis i en liten restaurang där inne och sedan började konserten. Det var sååå mycket folk! Ingenstans att sätta sig ner på hela kvällen, tjugo minuters kö för att köpa öl och sedan tjugo minuters kö igen för att gå på toaletten! Jag tror vi bara drack tre pints i var på hela kvällen!
Men men...Madness var skitbra! Och det är väl huvudsaken antar jag....!
Vi fick skjuts hem av en annan av Dans jobbarkompisar så vi behövde i alla fall inte vänta tre timmar på en taxi.
Då vi kom hem var vi helt slut båda två och hag tror jag aldrig haft så ont i fötterna! Vi sa båda två att vi kanske blivit lite för gamla för sådant här...eller kanske lite bekväma? Jag föredrar att SITTA och lyssna....Jag föredrar också att kunna gå på toaletten när jag vill. En hel kväll spenderad stående, knuffad och törstig är inte det bästa. Men som sagt...Madness var SKITBRA och vi betalade ju bara £10 istället för £30 så jag antar att det var värt mina värkande fötter. Jag tror däremot det dröjer innan vi gör om det igen. Nä, nästa "konsert" vi går på ska jag se till att det finns massor av stolar och toaletter annars kanske vi kan se den på TV...ha ha..Då har man ju nära till både toalett och kyl!





Nu ska jag gå och hoppa in i duschen....Tror Dan kommer hem på lunchen (eftersom han jobbar idag stackarn!) så ska kanske fixa i ordning lite pannkakor! Ska också byta sängkläder, diska och lämna in ett par skjortor på kemtvätt så jag har egentligen inte tid att sitta framför datorn.....men blir liksom dragen till den ändå!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

:) Jag ville också fölla mä!!!!



Vad fin du var i håret snygging och självklart är du inte gamal, Ingen i vår släkt blir någonsin för gamal, se på mor.... vi är bara bekväma, hahaha!



puss på dä!!!

2008-08-09 @ 08:42:55
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Jag såg Ändå... men endå da?... Nu får du ta och hjälpa mej!!!

2008-08-09 @ 08:43:52
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0