Blabla...

Söndag igen! Dan sitter och glor på Chelsea och jag borde egentligen hänga tvätt...
Helgen har varit härlig! Igår var vi och veckohandlade så kylen är nu full av mat. Nya serien av X Factor startade igår så vi satt och skrattade åt alla stackars konstiga människor som är övertygade om att de har talang och som sedan blir chockerade då de blir tillrättavisade...
Delade också på en god flaska Rioja och beställde pizza från Papa Johns!
Imorgon är det jobb igen...Det är också då jag får reda på resultatet från min jobbintervju för jobbet jag inte vill ha!


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

x factor har nog inte vi här?

2008-08-17 @ 15:59:30
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0