Shhhh.....so Quiet!

Kontoret är tyst som ett bårhus! Alla verkar sura och trötta idag...Det hörs inte ett pip från rummet bredvid där det sitter 5 personer!!! Det kommer att bli en lååång dag. Nej...en kopp kaffe till får det nog bli...Annars somnar jag vid skrivbordet.

En trevlig jobbarkompis har i alla fall köpt en burk vaniljkaffe till mig! Mmmmm.....Väldigt rart av henne! Hon sa att det var eftersom jag inte kan äta alla goda kakor som folk tar med sig till kontoret jämt...
Ett suveränt substitut...Älskar kaffe!!!!!


För resten har jag skickat efter en ny mobil från Littlewoods eftersom min gamla slår av sig själv hela tiden...Den har en Walkman också så den kommer väl till användning då jag går till jobbet!

Kommentarer
Postat av: whatthe

jag vet inte vicken färg... hahaha... typ orange/ljus brun, kanske en svag skiftning i rosa??? Hudfärg? hahaha, jag har bett Mumari kika också ;)

2008-08-26 @ 13:14:46
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthe

Marie hälsar att den ser lite rosa ut ;)

2008-08-27 @ 14:02:38
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0