Schmoke please!

Idag är det så där obekvämt kvavt igen....Ge mig regn! Oh- Men inte imorgon då vi ska på konsert tack!
Idag har vi varit till Sainsburys för att veckohandla och har också städat lite....mest för att slippa tänka på cigaretter...vi har nämligen bestämt oss för att sluta röka...IGEN!
Det är ju fruktansvärt egentligen att man ska sakna en sådan grej som en cigarett men jag mår nästan fysiskt (ja...psykiskt är det ju självklart!) dåligt av denna nikotinbrist.
Ville bara meddela detta...Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe...

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Jag hörde i en film en gång att antingen så Är man rökare eller så har man Aldrig varit... så lägg av med att sluta... eller inse att du aldrig rökt ??? Nu krånglade jag nog till det för mycket, hahaha! Nattnatt syster!

2008-08-06 @ 22:33:45
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0