Madness!

Magkramper från Belsebubs boning....Det är vad jag har idag. Kul!
Har medicinerat med ibuprofen så jag hoppas kramperna släpper innan kvällen då vi ska på racing och glo på Madness! Hur ska jag kunna dansa och hoppa omkring med dessa värkar? hmmm...Nu har jag faktiskt inte dansat och hoppat omkring på väldigt länge så det kanske inte är en sådan bra ide ändå...Jag kanske sträcker mig gammal gumma som jag är!
Nu ska jag i alla fall gå och förbereda mig för kvällen- Vete tusan vad jag ska ha på mig heller. Min garderob består av jeans, t-shirts och jobbkläder (kontorskjolar och dylikt...) Glömde klackskorna på jobbet också så det får bli sandaler ikväll!
Skitsamma...Jag ska i alla fall ha ROLIGT ikväll!!!!!!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Man kan ju inte Inte ha roligt... det är ju Madness! Glöm för faan inte kameran! Pusspådä!

2008-08-07 @ 21:21:39
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0