Bank Holiday Monday!

Har varit frånvarande ett par dagar! Har haft en helmysig helg!
Vi kom tyvärr inte iväg till The Country Affair förrän idag p.g.a. att vädret var trist både Lördag och Söndag....Men tack vare Bank Holiday så har vi ju en extra dag ledigt!!
Jätteskoj var det men vi har mycket trötta fötter....gick omkring i fyra timmar utan att sätta oss ned.
Hittade ett trevligt ställe vid namn "Hog Roast" där de sålde....just det Hog Roast!!! Mumsigt som tusan som ni kan se av fotot på Danny boy nedan....
Gick sedan över till slottet och drack kaffe och traskade sedan hem...Hellyckad dag och jag kommer att sova gott i natt!




Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Nej men fy i helskotta vad tjusigt!!!!!!!!!!!!!





Nu... ska jag läsa också ;)

2008-08-25 @ 22:42:52
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Hahaha, såg jätte mysigt ut men... Hog Roast... låter INTE gott, hahaha. Men Dan var jätte tjusig ;)



//Vicket slott, är du polare med the Queen?... det måste du va, ni bor ju i samma by ;)



//Är det dina åsnor?... du va väl fadder du din lilla åsneälskare ;)



//Tack för hjälpen med rotflol eller va fanken det var... kan du dom andra med? ;) Nattnatt syster! :D

2008-08-25 @ 22:46:45
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthe

Hahahaha, jupp... mycket större, den var skitsnygg! Avundsjuk... jag?... oooo nej ;) Kan jag ringa lite idag?

2008-08-26 @ 09:12:39
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0