Fredag!

Fredag och dagen går i raketfart!

Hade tid hos doktorn i morse eftersom jag har fått underliga krypande känslor i benen då jag ställer mig upp efter att ha suttit länge. Ville ta reda på om det var p.g.a. min diabetes, endometriosis eller något helt annat.

Doktorn kollade reflexer och kände och klämde och trodde att det beror på antingen en  nerv som sitter i kläm i ryggen eller en ryggmuskel som jag kanske sträckt på något vis. Jag har ju inte ont utan det känns bara obehagligt.
Ska i alla fall vänta några veckor för att se om det går över...annars blir det till att åka tillbaka igen! Hade i alla fall tur med bussar...behövde inte vänta alls! :)

Och nu är det några timmars jobb innan det äntligen är helg igen! Hoppas på två dagar av ”inget regn alls”- men det tvivlar jag på. Det har spöregnat från och till i två dagar nu...


"For myself I am an optimist - it does not seem to be much use being anything else."

- Winston Churchill


Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0