And again...

Är hemma från jobbet idag med djävulsk magvärk...Det verkar bli värre för varje månad som går. Har i alla fall fått datum för min laparoskopi nu- slutet av Oktober så förhoppningsvis så behöver jag bara stå ut med värken i några månader till.
Har spenderat morgonen med att sova samt att läsa en Håkan Nesser bok från biblioteket. Har aldrig läst honom förut och lär nog inte göra det igen. Jag vet inte...men jag blir irriterad på sättet boken är skriven...Måhända vore den bättre om jag läste den på Svenska i stället för översatt till Engelska men jag tvivlar...
I kväll blir det Fry up till middag...Korv, bacon, stekt ägg och tomater med en stor klick chili-ketchup. Jag ser fram emot det alla redan!
Känner mig en smula febrig så jag ska nu kravla tillbaka till sängen...Förhoppningsvis så är det värsta dagen idag...och jag hoppas att känner mig lite mer normal i morgon.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hoppas magen känns bättre nu och att tiden fram till din laproskopi går fort!

2010-07-20 @ 14:06:32
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: Laila

Fyy så jobbigt med magvärk! Det går ju liksom inte att nonchalera - allt blir jobbigt! Hoppas tiden går fort och att den går att få bort sen då!

Jag har läst flera böcker av Nesser och jag gillar dem faktiskt! Men så är det ju; smaken är som baken... :-)

2010-07-21 @ 19:37:57
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0