Torsdag redan?

Idag är det halvdag på jobbet eftersom vi sedan ska ta oss till sjukhuset för att få Dan’s MRI scan gjord. Man får inte ha på sig ens en gnutta metall så vi har rotat fram ett par helt fruktansvärt illasittande och sladdriga mysbyxor som han säkert ser fram emot att ta på sig!

   
Sjukhusparkeringen kostar £2 i timmen så vi har också sett till att ha MASSOR av småpengar. Man vet ju aldrig hur länge man måste vänta...Men det ska bli skönt att få det här gjort nu. Vill ha en diagnos för tusan!

   
Idag så regnar det! Äntligen säger jag! Men endast för att all snö och is nu smälter bort och förhoppningsvis så kan saker och ting börja fungera som vanligt igen. Vi har inte haft sophämtning på över två veckor nu och ingen post! Jag vill ha min kamera för tusan!Förhoppningsvis så är alla överfulla soptunnor tomma då jag kommer hem och ett paket ligger väntandes på kontoret nedanför lägenheten (Ja- De brukar vara snälla och ta emot paket då vi inte är hemma). Jag håller både tummar och tår tills de värker!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag håller oxå tummarna!! Både för paketet å att ni får nåt vettigt svar på MR:en.

Kramen, Maria

2010-01-14 @ 16:52:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Monica

hoppas det gick bra idag !!KRAM

2010-01-14 @ 22:16:57
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0