Winchester

Igår gick vi upp tidigt och begav oss till Winchester! En otroligt vacker liten stad med många gamla byggnader, museum och andra sevärdheter. En stad med riktigt lugnt tempo- Där skulle jag verkligen inte ha något emot att bo- men tyvärr går det inte att pendla till mitt jobb därifrån...och det blir nog en smula långt att gå!

Jag tog flera hundra foton men har inte hunnit gå igenom dem ännu. Här är i alla fall några styckenl:
Vad vi gick och gick och gick! Hade två fall av lågt blodsocker...som tur är så är jag alltid förberedd med alla möjliga godsaker i fickorna...Vi stannade och fikade flera gånger också!

Kommentarer
Postat av: Monica

vilken catedral ser ut om ni haft en kanondag!

2009-09-13 @ 14:07:26
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0