Trötta fötter...

Jo minsann- Idag hade jag en s.k. "Workshop" på Towern som gick bra över förväntan! Vi ska nämligen försöka implementera ett nytt biljett och boknings-system om ett par år och vi satt därför och babblade om vilka specifikationer det måste ha och också vad vi VILL ha. Så det var helt ok...!

Efteråt gick jag och besökte The Tower Ravens. Detta är Thor:
Han kan prata...ja i alla fall lite! Han säger nämligen G'Morning (på nordengelsk dialekt) - något han snappat upp från vår förre "Raven Master".
REKLAM: Mina arbetsplatser (om ni vill se mera)!
Sorry...men vi har faktiskt en riktigt snygg webbsida!
Ja...och så lekte jag lite turist också när jag ändå var där!
Nu är jag trött i fötterna...Tänkte slänga upp dem i soffan och njuta av (ännu en) kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Artlover

Kul att se lite bilder från England. Jobbar du som projektledare el. likn?

Tack för din kommentar. Jag har rättat nu. Den här listan från Aksons 365 foton som jag har stämmer inte överens med den Engelska motsvarigheten, där av felen som uppstår då. Tack!

Postat av: Lotta

Vilka underbara bilder =)

Kaffe är aldrig fel ;)

Kram på dig !

2009-09-16 @ 23:23:42
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Bella själv

Projektledare? Nejnej...Jag jobbar på ekonomiavdelningen men mitt arbete är en blandning av ekonomi, turistbranschen och datasupport. Min officiella titel är Admissions Scheme Co-ordinator...

Inträdessystems-samordnare eller dylikt på Svenska! :)

2009-09-17 @ 13:59:11
Postat av: Laila

Som vanligt snygga bilder! Å de där korparna är fina! Hur många är de?

2009-09-17 @ 17:54:48
URL: http://blogg.lailanorman.se
Postat av: Jen

Underbara bilder! :D

Härligt med en pratande korp.(är det väl på svenska?)

Kram

2009-09-17 @ 22:44:47
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0