Fredag och solsken!

Japp- Så har sköterskan tappat mig på blod... Hon fumlade lite med slangen till röret så den lossnade och blodet började forsa ut över kudden jag hade armen på. "Oj då"- sade hon. "Det där har aldrig hänt förut!". Det om något låter ju mycket roingivande!

I alla fall fick jag två vaccinsprutor på köpet; influensa och lunginflammation så just nu känns båda mina armar en smula ömma...
Jag får resultatet av mitt HbA1C på Onsdag förmodligen...
Resten av dagen har jag inte gjort mycket alls. Bytt sängkläder, varit till affären och inhandlat öl och mjölk, diskat och städat toaletten...Det får räcka för idag. NU är det helg!
Inget jobb tills Måndag!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Visst är det läskigt när det bara sprutar blod sådär!!! Det var jag med om en gång oxå.

Härligt med fredag!! Å helg! Hoppas ni får en fin en!!

Kramen, Maria

2009-09-25 @ 22:05:46
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jen

Ugh! Tur att man inte är rädd för sprutor där...

Men då är du bra skyddad nu då. :)



Ha ha! Nee, jag trodde inte hon skulle våga sig in...

men hon kan tydligen konsten att scrolla fort. :P

Ha en super trevlig helg!

Kram

2009-09-26 @ 12:34:11
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0