God Morgon!

Jag har varit en smula frånvarande på sistone. Det är inte så att mitt liv plötsligt blivit otroligt spännande att jag inte har tid att sitta vid datorn...Nej anledningen är helt enkelt att jag varit trött! Japp- Trött! Vi har gått och lagt oss vid nio varje kväll och slötittat på TV i sovrummet. Men inte fasen känner jag mig piggare trots all sömn! Men nu är det äntligen Fredag och ikväll ska jag ta mig tusan hålla mig vaken längre än klockan tio i alla fall! ; )

Sådant här väder vill jag ha idag. Kan man få beställa det tack?


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

godmorgon syster, va hade du för email? Jag har en överraskning till dig ;)

2009-03-27 @ 09:57:19
URL: http://wtfdcom.blogspot.com
Postat av: monica igen

hoppas ni snart får detta väder ! här uppe håler man på att blåsa bort brrrrr skitakallt! när ska ni till sthlm?

2009-03-27 @ 15:25:06
Postat av: elena cn

Kom hit och gör snögubbar i stormen istället:)

Vad är det på bilden? Ett kamouflagetält:)?

2009-03-27 @ 18:56:50
URL: http://elenassida.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0