Bit of a babble...

Idag hade vi sovmorgon och Jösses vad skönt det var! Men sedan väcktes jag av postgubben som levererade en sittkudde till bilen (för Dan's onda rygg). Jodå- Vi har post på Lördagar också.

Sedan har vi varit en sväng till Sainsburys. Vårt första återbesök sedan den gången de precis byggt om. Vi behövde nämligen bananer. En nödvändighet eftersom jag i flera veckor ätit fruktyoghurt, banan och kanel till frukost. Jag har upptäckt att mitt blodsocker kommer bra överens med just den frukosten så jag tänker fortsätta med det (tills jag blir less!).
I alla fall så var det mindre folk på Sainsburys idag så det var inte lika fruktansvärt som sist. Förutom bananer köpte vi "Låt den rätte komma in" på dvd så den ska vi glo på i kväll! Hoppas den är riktigt ruskig!

Annars har vi sol sol och åter sol idag! Härligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

post i norge å på lördager ;) håper ryggen blir bedre ;)

2009-08-09 @ 02:02:08
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0