God Morgon!

God Morgon! Solen skiner...eller ja, den kommer att göra det bara de dumma molnen behagar förflytta sig och det händer väl sisådär vid lunchtid hoppas jag.

Kort vecka p.g.a. Påsken. Torsdag jobbar jag dessutom halvdag eftersom jag ska träffa en kompis och babbla strunt på eftermiddagen. Men all ledighet gör ju resten av veckan dubbelt så stressig! Måste försöka hinna med allt så att man kan njuta av ledigheten utan att oroa sig för vad man kommer tillbaka till!


Ja...Och så är jag med och tävlar om en liten påskkyckling här också...


Eftersom jag faktiskt fyller år i Påsk tycker jag det vore oförskämt om jag inte vann! ;)
Hmmm..Men då kan jag förstås köpa en kyckling då jag kommer hem i Maj!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas molnen flyttar på sig så du får lite sol på dig =) Ha en bra dag!

2009-04-07 @ 10:50:34
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: monica igen

jag älskar att babbla strunt ha så kulo och god påske;)

2009-04-08 @ 23:44:20

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0