A Glass of Grouse?

Andra koppen med kaffe alla redan...men det var himla kallt i morse så jag skyller på att jag behöver värma upp mig lite!
Ja- Idag jobbar jag som sagt bara till 12.30...Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu på morgonen eftersom jag redan hunnit med nästan allt...Ja det blir till att pimpla kaffe och "städa" lite i databasen kanske?

Tänker på Pappa idag och hoppas han får det trevligt idag och ikväll....Antar att firandet fortsätter hela helgen- för det borde det göra!
Och nej...Han är faktiskt inte officiellt "gubbe" än! Han har nämligen pensionerat sig några år i förtid och det tycker jag man ska få då man arbetat hela jäkla livet. Vet att han inte kommer att få en enda tråkig stund!
Kram o Puss o Tjing Tjong...Ta en STOR whisky för mig också!


Kommentarer
Postat av: MONICA NORGE

den wiskey är magnu s favvorit !!'grattis till din far;)

2008-11-01 @ 13:01:20

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0