Mad Dogs and Englishmen....etc.

30 grader varmt!!! Det är alldeles för hett för att sitta på balkongen och Dan och en kompis har bestämt sig för att ut och jogga i parken....! Helt jäkla tokiga- Det skulle inte förvåna mig om de kom hem med värmeslag båda två.
Jag däremot spenderar eftermiddagen med att mumsa i mig kinamarinerade kycklinglår och dricka mycket kall saft...Tror nästan det är hälsosammare en dag som denna. Eller hur?!


I fredags tog jag lite bilder med mobilen på väg hem från jobbet- Det var så grönt överallt! Lite suddiga är en del men jag försökte ta dem lite i smyg eftersom det kan se en smula konstigt ut att ta kort på en väg!!!
Här är de i alla fall: 


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Om min "sak" ska laga mat .....så beställer han pizza!.... //Jogga? Han e gaaaalen... //Haha, ja knäpper ockå på underliga saker...som tex vägar... folk stirrar först på mej sen på vägen, sen på mej... sen vägen igen för att se VAAAAD det är jag ser på vägen...som dom inte ser, Hahahah!!!

2008-06-08 @ 18:06:20
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0