A Room With a View

Hå hå ja ja...Månadsbokslut på jobbet vilket betyder att det är mer maniskt än vanligt!
 

Har bokat Mån-Ons ledigt nästa vecka och det ska bli sååå härligt att koppla av från alla siffror, klienter och problem. De kommer alla att vänta på min återkomst (problemen alltså!) men strunt samma! I fem hela dagar ska jag vara LEDIG!!!!

Vi har även haft problem med vår värmepanna vilket betyder att vi inte haft något varmvatten sedan i helgen. Koka varmvatten i kastruller i två timmar för att till hälften fylla badkaret är inte det roligaste man kan syssla med om kvällarna! Men gasgubben har i alla fall varit här och bytt ut någon termostat idag och det verkar fungera! Ska strax hoppa in i duschen så vi får väl se!

Apropå rubriken...Här kommer ett par foton med utsikten från mitt kontor:


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Haha, nu vet du hur jag känner mej varje dag....med varmvattnet alltså, hehe.... /du vågar inte springa och fota utanför ditt kontor...erkän, hahaha.... du hade väldans vacker utsikt måste jag säga, myspys, du är en liten lyckis me ditt jobb tycker jag...om man bortser från wierdosarna... och allt pappersjobb, hahaha :) Nattnatt syster!

2008-07-03 @ 00:05:08
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Bella

Guilty as charged! De där korten tog jag i smyg då ingen var i närheten! Nä...jag ska ta lite mer bilder på jobbet när det inte längre är så maniskt! Har tusan inte ens tid att ta lunch!

2008-07-03 @ 09:02:12
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

hahaha

2008-07-07 @ 13:53:31
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0