Mat och bak...

Jag var och kollade ögonen igår för första gången någonsin...eller ja...vad jag kan minnas i alla fall.
Jag åker och får ögonbottnarna fotograferade varje år men en riktigt ordentlig ögonkoll har jag inte gjort förut. Jag är tydligen en smula närsynt...men inget som kräver glasögon. :)

Efter besöket hos optikern åkte vi till Sainsburys för att köpa lite färska grönsaker och passade på att käka lunch på cafeet där. Efteråt åkte vi Till Marks & Spencers för att handla upp ett presentkort vi fått av Sky TV för att vi uppgraderade till hd för någon månad sedan.
Där fanns inte mycket egentligen...men jag lyckades hitta en kjol samt ett par skor till jobbet och Dan köpte ett par solglasögon. Resten spenderade vi i deras mathall...och DÄR fanns hur mycket som helst. Den absolut bästa maten finns nämligen på M&S...men ruskigt dyrt är det så verkligen inte en affär där man veckohandlar.
Men tack vare Sky så åt vi en alldeles fantastisk middag igår kväll...
och idag har jag bakat...Det är en sådan där mathelg igen...Alla mina hormoner slåss för tillfället med varandra och då är det bäst att stanna hemma...och äta en massa gott...:)

Kommentarer
Postat av: Hungry Boy Wakeford

Had a great weekend as always baby xxx

2011-05-09 @ 16:49:03
URL: http://I love Beef Roulades

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0