God Morgon!

God Morgon! Och vilken härligt solig morgon det är också!


Anlände till jobbet och upptäckte att en av servrarna(?!) beslutat sig för att haka upp sig så trots att jag har högar med arbete så behöver jag naturligtvis just den servern för att kunna skriva rapporter. Vår IT avdelning jobbar tydligen på det och förhoppningsvis så är det fixat snart (Förmodligen genom att stänga ned och starta om den ett par gånger).

Så jag tröstar mig med kaffe...och eftersom blodsockret idag ligger perfekt (hittills!) kanske jag unnar mig en halv banan också...Jo minsann- Här lever man farligt! ;)

Ser redan fram mot helgen. Vi har inget kvar att röja...eller jo, garderoben kanske skulle behövas rensas ur en smula men det kan fasen vänta. Om vi stänger dörrarna så syns ju inte oredan. Hoppas på en hel massa solsken i helgen så att vi måhända kan ta oss ut på utflykt någonstans. Men först ska vi posta lite julklappar...Ja...Jag är lite sent ute, men eftersom mor faktiskt fyller år mot slutet av denna månad så tyckte vi det var lika bra att skicka dem samtidigt. Kom sedan ihåg att det faktiskt blir fler födelsedagar; både lilla Malcom samt syster Ia fyller ju år i April...men det blir fasen andra lådor till det- Vi har redan tejpat igen den vi ska skicka i helgen!

Mer kaffe nu...och stirrandes på skärmen medans jag väntar på att servern mirakulöst ska återupplivas...


Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0