Söndag...

Ännu en lugn helg. Dan är fortfarande en smula öm efter de 6 sprutorna han fick i ryggen i Onsdags och jag antar att det tar lite tid för blåmärken och svullnader att gå ned!
I stället för utflykter så har vi varit till biblioteket samt donat lite här hemma. Jag rotade även fram våra clippers och "klippte" håret på Dan igår och resultatet blev faktiskt jättebra! Lite stolt blev jag...:)
Idag for vi en sväng till Sainsburys och inhandlade nytt Antivirus eftersom det nuvarande går ut om ett par dagar. Är mycket överbeskyddande av vår vackra nya dator och virus ska nu få det så svårt som möjligt att försöka ta sig in här...
Och så har jag naturligtvis bakat också...
Några sorts rutor med hallonsylt med havregryn och vanilj ovanpå. Kanske mer en efterrätt än en kaka? Lite grädde skulle nog passa bra faktiskt...;)

Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0