Jag uppdaterar lite smått...

Månadsbokslut igen och dagen började som förväntat. Trots strålande solsken i ett par dagar så är det ändå en smula kyligt så jag bestämde mig för att leta reda på ännu ett par strumpbyxor utan revor eller hål (eftersom mitt enda andra par som jag hittade häromdagen låg i tvättkorgen). Jag hittade ett par som endast hade ett pyttelitet hål under foten och beslöt mig för att förhindra ytterligare spridning med nagellack. Naturligtvis spillde jag ur halva flaskan över handen och trots skrubbning med både tvål och aceton så har jag nu en vacker stor vit/silverfärgad fläck på vänster hand. Ja...man ska kanske vara tacksam för att jag inte använde rött nagellack? Och strumpbyxorna har i alla fall hållit!
På väg till jobbet sjönk plötsligt blodsockret kraftigt och jag mumsade i mig en Tracker bar medans jag traskade på i "hypo-dimman". Blodsockret låg på fem då jag kom fram till jobbet och jag började känna mig normal igen. Ett par koppar kaffe senare och jag väntar för tillfället på tre dagars pappersarbete från Towern innan jag kan börja med bokslutet. De skulle ha levererats igår så det blir nog en smula stressigt nu framåt eftermiddagen...men jag har endast två par händer och ett huvud och jag är (nästan) helt säker på att slotten står kvar trots att vårt bokslut blir lite försenat denna månad. :)


Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0