Brrrr......

Så är då nästan hösten här!
Skönt att slippa smälta på väg till och från jobbet...och jag nästan längtar tills jag kan rota fram halsdukarna som ligger gömda i garderoben någonstans. Det värst med kylan är dock att det är så mycket svårare att ta sig ur sängen på morgonen....men värmen tänker jag banne mig inte slå igång förrän i Oktober. Fram med tofflor i stället!



Vill också skicka ett stort GRATTIS till Kerstin som har födelsedag i morgon...Hipp Hipp HURRA! :)
Hoppas ni har en rolig dag och att du kanske hittar en tårta bland alla flyttkartonger!?

Stora Kramar kommer härifrån!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja här känns det med som höst, o jag som vill ha mer värme :O

Sommaren försvann alldeles för fort.

Må så gott, kram.

2010-09-08 @ 00:10:21
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Sarah Howarth

Hallåj Bella. Har äntligen hittat till din sida J-o har sagt adressen massor av ggr men men .. Jättefin sida kul att kunna läsa vad du gör och se att du mår bra. Massor av kramar Sarah

2010-09-09 @ 17:07:32

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0