Fredag! :)

God Morgon Fredag!
Har varit mycket på jobbet på sistone med alla möjliga möten, arbetsgrupps-tjosan och projekt...och det ser inte ut att lugna ned sig på ett bra tag framöver heller. Och i mitten av allt så ska jag ju in på laparoskopin också- Den 29e Oktober, så månadsbokslutet får de lov att klara utan mig...Det går nog bra. Jag håller på att träna upp en kollega i detta bokslut så att det inte ska bli för jobbigt då jag är sjukledig.
För övrigt så borde jag nog sluta oroa mig för jobbet och koncentrera mig på att må bra efter operationen- Jag ska tvinga mig till det!
I morgon ska vi kanske, förhoppningsvis bege oss till Nando's för att äta lunch...! Världens bästa kyckling serverar de där- Eller ja...Jag tycker i alla fall att den är mycket god! :)
Sedan ska jag leta efter en ny handväska eftersom min nuvarande håller på att rasa ihop. Har fått en liten löneförhöjning på ca £50 i månaden så en ny handväska kan jag nog förtjäna!
Nu- Mot jobbet. Ju fortare jag kommer dit, ju fortare går dagen för att sedan bli HELG!

Kommentarer
Postat av: Dan

I like this one...

2010-10-01 @ 16:24:45
Postat av: Bella själv

Thank you honey bear! :) xxx

2010-10-01 @ 17:52:09

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0