Måndag igen?

En underbart vacker och solig dag har vi här idag! Tog tåget upp till Kensington i morse (för ett litet mini-möte) och rusningstrafiken var mindre trevlig...Det tog mig en och en halv timme att ta mig dit men som tur var så åkte jag tiiidigt. Är nu tillbaka på mitt eget kontor och har två veckor fulla av allehanda jobb-möten och läkartider framför mig. Nästa Torsdag ska hela avdelningen åka på någon slags teambuildings-tjosan i Wimbledon hela dagen och det ska bli ganska trivsamt att komma från kontoret (och pappershögarna) ett tag...även fast de fortsätter att växa i min frånvaro! 


Helgen var lugn...Trots att väder-gubbarna lovade solsken hela helgen så var det grått och ganska regnigt...Spenderade Söndagen med att städa lite samt att rensa ur garderoben...Jag kan nu se vad jag har där inne i stället för att behöva slita ur högar med kläder varje gång jag letar efter något speciellt! :)

Idag ska jag förmodligen logga ut och gå hem en smula tidigare...Jag började faktiskt jobba hela två timmar för tidigt i morse!


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Hahaha. Just därför (bilden) som jag har tagit typ ledigt i höst och bara pluggar halvtid. Nu när en kurs har slutat pluggar jag ännu mindre men hinner leva och njuta så mycket mer. Wonderful :)

2010-11-11 @ 17:33:45
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0