Nästan Torsdag...;)

Är nu tillbaka på jobbet men är inte helt ok ännu. Får plötsliga perioder av extrem trötthet då jag bara vill kura ihop mig och sova under skrivbordet...;)
Kan inte riktigt gå min vanliga 40 minuters gångväg till jobbet heller utan är i stället tvungen att ta två bussar för att komma till jobbet. Dan hämtar mig efter jobbet så jag inte behöver gå! Sedan sover jag en halvtimme sådär innan middagen...
Förhoppningsvis så kommer magen och mina muskler att vara bättre till nästa vecka...Det är ju ett sådant otroligt slöseri att betala för två jädrans bussbiljetter när man kan gå!

Kommentarer
Postat av: Lotta

En powernap är inte dumt efter en dag på jobbet :)

Ta det lugnt, snart är du på topp igen.

Kram på dig

2010-11-11 @ 01:09:58
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Synnöve

Förstår det är lite tufft just nu. Så hade jag det med.

Men det är bra att ta det med ro efter. Kroppen tar mera stryk än man tror efter en sån sak.

Så ta du bussen med gott samvete. Sov du en stund efter jobbet. Kroppen talar om för dig när den är klar igen.

Tänker på dig.

Kramen Synnöve.

2010-11-11 @ 10:55:18
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0