Mornin'!

Ledig Måndag och solen skiner!  Jag kan inte bara lata mig idag så som jag tänkt...utan flera saker har naturligtvis dykt upp; måste ta mig till både apoteket och till posten (som för övrigt ligger åt helt olika håll) och sedan ska jag städa lite...för det blev helt enkelt inte av i helgen! Men...Jag klagar inte alls för just nu sitter jag framför min dator- fortfarande i sovkläder och tofflor med en rykande varm kopp kaffe bredvid mig...och jag behöver inte gå till jobbet idag! Och sedan är det ju endast fyra dagars arbete innan det är helg igen!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Skönt med en slappardag så där bara.

Här går det sin gilla gång.

Solen värmer gott på södersidan. 11 plus. Men man fryser när man kommer runt på norrsidan. Där är det 11 minus...

Njuter av din bild måste jag säga.

Kramen Synnöve.

2010-03-08 @ 13:52:46
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0