Fredag och nästan sol...

Idag vaknade jag av regnet som slog mot takfönstret...Inte det roligaste då man har 40 minuters gångväg till jobbet framför sig. Men då jag var redo att gå beslöt sig regnet för att förflytta sig någon annanstans! Och nu doftar det sådär härligt ”vårlikt” ute och solen försöker sakta men säkert att ta sig fram mellan molnen.
   
Vi har inga planer för helgen...Har precis betalat vår 3 månaders gasräkning vilken var ofantligt stor...hela £365..så vi har inte många slantar att spendera just nu. Men om vädret är vackert ska vi i alla fall ta oss till parken en sväng och en kopp kaffe och en liten kaka på cafeet ska vi nog ha råd med.
   
Nu ska jag fylla i en hel drös med kalkylblad hade jag tänkt innan posten kommer med mer pappersarbete...och så väntar jag på nyheter från lillasyster som ska till sjukhuset för att röntga sig idag...om hon kommit iväg ännu det vete tusan. Är en smula orolig...Vill inte att lillgumman ska gå och ha ont ju...! Älskar dig skitunge!


Kommentarer
Postat av: wtfdc

i'm aaaaliveeeee moawawawhawwwww!

2010-03-12 @ 14:56:04
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Synnöve

Inget vidare med en sån räkning du.

Hoppas det inte är samma summa varje månad?



Regnat??? Skämtar du eller?

Här var det 10 minus inatt igen.

Snön ligger 70 cm djup. I dag var solen framme och tog bort den sista snön på taket. Det droppar och drypplar hela tiden. Men nu sjunker temperaturen igen.



Längtar efter ett härligt vårregn nu ska jag säga.



Ha nu en fabelaktig helg på den stora ön i havet.

Synnöve.

2010-03-12 @ 17:41:07
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0