Torsdagsförmiddag...

Så var vi några dagar inne i Juni då...och äntligen känns det som sommar! Har haft en stressig början på veckan med månadsbokslut och annat kaos på jobbet men nu känns det lite lugnare. Eftersom vi var lediga i Måndags så är det ju också en kortare arbetsvecka och jag hoppas verkligen att det vackra vädret stannar kvar till helgen.
Inga planer har vi ännu men en liten dagstur ska vi nog göra någonstans. Dan's rygg blir värre av att sitta stilla alltför länge och då är det ju tur att det finns så många olika ställen att vandra runt på. Alltid roligt med nya motiv för kameran också...!
Nu ska här skrivas ut rapporter och annat tjafs...Är redan inne på min fjärde kopp kaffe och bör nog lugna ned mig lite innan jag börjar studsa mellan slottsväggarna! Hoppas solen skiner på er andra också!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad skönt att ni får känna av sommarvärmen. Här har det regnat idag. Dock sov jag då jag jobbar natt i veckan å lagomt till jag vaknade så tittade solen fram. ;)

Lite avis blir jag då ni har så mycket fina ställen runt omkring er.

Men det är ju kul för oss oxå som får se dina fina bilder!! ;)

Kramen, Maria

2010-06-03 @ 18:21:44
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0