Lazy Sunday...

Helgen är snart åter till ända...men vad gör det då jag är ledig i en hel vecka till!?
Igår kom svärfar på besök från Devon. Vi hade en trevlig dag som avslutades med kinamat. Szechuan Prawns & Special fried Rice- Himmelskt! Vi äter inte kinamat speciellt ofta eftersom det är så otroligt många kolhydrater i de flesta av rätterna men sedan jag lärt mig att undvika nudlarna (som förresten är ljuvligt goda från just denna restaurang), så brukar blodsockret uppföra sig ordentligt.
Idag hade vi sovmorgon och sedan tog vi en tur i skogen alldeles utanför Esher. Härligt lugnt och stilla och alldeles lagom varmt...
I morgon blir det till att gå upp tidigt trots ledig dag. Ska nämligen till farbror Doktorn och ta något slags hormonprov tio över nio (Ett av två som måste göras innan min laparoskopi) . Dan är också ledig i morgon så jag slipper ta bussen!
Har precis avslutat middagen som också den var ganska lat idag...: Cumberland Sausages i baguetter med stekt rödlök och massa grönsallad...Riktigt god "snabbmat"!

Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0