God Solig Härlig Morgon!

Jag har haft miljoner av saker jag skulle kunnat göra- som t.ex. att rensa köksskåpen (som för närvarande är fulla av allt möjligt tjafs) eller att gå igenom högarna med kläder i garderoben (och kanske göra mig av med skräp jag inte ens sett på flera år)...men icke! I stället har jag vilat (ja- vissa stunder har magvärken inte tillåtit mig något annat men jag har fortsatt att ta det lugnt även då värken släppt lite) och läst böcker. Registrerade mig på biblioteket i Tisdags och har sedan spenderat lite tid på balkongen i strålande solsken!
Jag har också upptäckt att kaffe med kanel är himmelskt gott...så har intagit en hel del koppar de senaste dagarna! Och jag har fortfarande fyra dagars ledighet framför mig (om jag räknar med idag)! Inte illa...Inte illa alls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som läser böcker. Själv tittar jag bara på tv. :D

2010-06-25 @ 01:34:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0