Tisdag...

Har direkt inget nytt att rapportera...Kylskåpet fungerar fortfarande icke. "Förhoppningsvis" så kan gubben komma och titta på det idag. Men det tror jag inte ett dyft på. Så det så.
På jobbet är det ganska lugnt just nu. Lugnt och trist...Dagarna går såå sakta. Men jag borde inte klaga ty för det mesta har jag så mycket att göra att jag knappt hinner blinka!
Vet ni hur jag tar mig till jobbet kvickare? Jo...Jag väntar med första koppen kaffe tills jag kommer till kontoret. På det viset så kommer jag alltid i tid! ;)
Jodå...Jag har bilder i färg också!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jadu, det är svårt det där med att ha antingen för mycket att göra eller för lite... Man undrar ibland vad som är värst!?? För när jag är mitt upp i det så tycker jag alltid att den situationen är värre. Fast jag upplever det som bättre att ha mycket att göra på jobbet för då går dagarna fortare å man kommer lixom hem "snabbare". ;)

Super vackra färger i bilden!!! ;)

Kramen, Maria

2010-01-19 @ 10:26:28
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Synne

Vilken färgglad bild mitt i allt det vita här.

7 minus, grå himmel som det kommer nått vitt dalande ifrån. Tror det heter snö.

Härligt att vara ute och busa med jyckarna i allafall.



Hoppas att kylskåpet håller ett tag till nu då.

Kramen Synnöve.

2010-01-20 @ 11:18:46
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Laila

Väldigt fiffigt det där med kaffet, tycker jag! :-)

2010-01-20 @ 22:43:35
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0