Söndag igen...

Sista dagen innan normaliteten återvänder...och jag vet då rakt inte vad vi ska hitta på!
Ska i alla fall in till Esher en sväng (eftersom Dan behöver besöka barberaren) och eftersom solen skiner så går vi nog runt en liten sväng också. Igår var vi in till Walton och käkade lunch på Nando's...den godaste kycklingen i världen (jodå..det är jag nästan helt säker på!) tillagas där! Sedan var vi till Leatherhead och glodde runt på mest ingenting innan vi åkte hem och fixade middag.
Eftersom kylen fortfarande inte beter sig som kylar ska så svängde vi in på Sainsbury's för att inhandla kvällens middag. Det blev stora, tjocka hamburgare som jag grillade i ugnen...Vi hade kvar lite pyttipanna sedan vår Ikea tripp så det blev ett litet hopkok...men gott blev det!
Förresten så vill jag visa den här konstiga figuren också...som pryder en trädgård i Walton...
Hmmm....

Kommentarer
Postat av: Monica

oj är det starwaRS ELLER VAD?



Kram ;) ha en skön söndag, och du jag vet du sagt der förr men jag är glömsk, vart exakt bor ni

Visaed Magnus alla dina FINA bilder på bloggen jag gillar den delen , skulle inte vilja åka till London ,men dom små engelska byarna verkar toppen ;)

2010-01-03 @ 12:38:08
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Baronessan

Den där figuren tjänar kanske som vakthund. Jag skulle inte gå in där i alla fall :)

2010-01-03 @ 15:17:15
URL: http://viskning.blogspot.com
Postat av: whatthefuckdotcom

... det ser ju ut som en medeltida tortyrkista!... ring polisen, interpool.. eller scotlandyard eller vad det nu heter... jag misstänker nergrävda människor i den där trädgrden!

2010-01-03 @ 20:49:48
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0