Snö och mera snö...

Snö och kallt! Skönt att vara ledig och slippa halka på arslet på väg till jobbet. Men det ska visst bli likadant i morgon...
Dan var till sjukhuset i morse för att se om det finns möjlighet att operera bort hans lipoma i ryggen. Sköterskan tog en massa detaljer och foton och sa att vi får beslut om en månad ungefär. Eftersom knölen är så stor så trodde hon att det finns en chans att de går med på det...så vi hoppas!
På Måndag ska jag till sjukhuset för att fotografera ögonbottnarna så jag har tagit ledigt resten av dagen också! Hoppas det är mindre is då...Det tar nämligen en timme att traska dit...och det är utan isbelagda trottoarer!

Kommentarer
Postat av: Monica

hoppas dom kan ta bort dom på Dan !

varför fota ögonbottnarna? dum fråga kanske men nu undrar jag

2010-01-07 @ 18:00:08
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Bella själv!

Aaah- Det är ännu ett helsike man måste hålla koll på som diabetiker. De letar efter förändringar i ögonbottnarna som kan leda till blindhet så småningom. Jag går en gång om året. Men jag har aldrig haft några problem...än så länge! :)

2010-01-08 @ 10:29:19
Postat av: whatthefuckdotcom

Ja oj... så mycket snö... det är ju knappt att gräset syns!!!



hahaha... här är nummret: cc1740097021e



PUSS!

2010-01-08 @ 12:29:26
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0