Och Torsdagen kryper fram...

Torsdag och seeeegt på jobbet. Månadsbokslutet är gjort och jag väntar nu på pappersarbete från Towern så att jag kan börja kolla Februari. Har precis intagit en himla god lunch. Jag vågade mig på att använda micron på jobbet (för första gången), trots att den inte ser ut att ha blivit rengjord sedan 1981. 3 bean soup with Chorizo har jag ätit och det var himmelskt!


Nu ser jag fram emot helgen...trots att vi inga planer har så ska det bli skönt att få stanna i sängen lite längre på morgnarna. Varför sover man alltid som bäst då alarmklockan ringer?


Nästa helg ska vi åka och hälsa på Dan’s syster och familj uppe i Birmingham. Det var länge sedan så det ska bli skoj! Det är Dan’s systerdotters 18-års dag så vi ska försöka hitta någon passande present också...men det blir nog pengar kan jag tro.


I morgon ska jag installera nya modemet så att jag äntligen får någon ordning på internet hemma. I och för sig så har jag fått en massa nytta gjort då jag inte kunnat sitta framför skärmen. Jag har nämligen rensat ur skafferiet och ett par andra skåp i köket. Endast ca 7-8 st kvar...men de ser rent för jäkliga ut så jag väntar nog till våren då jag har mer energi!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Vad sjutton har hänt med det där trädet? Har någon lekt motorsågsmasakern på det?



Förstår det ska bli gott med lite helg snart. Håller med dig.



Kramen Synnöve.

2010-02-04 @ 17:29:42
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Jen

Jag känner detsamma med helgen.

Ska bli skönt att få slippa ställa klockan. :P



Underbar bild! :D

2010-02-04 @ 21:34:27
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0