Go' Morron!

Usch så kallt, grått och trist det är utanför fönstret. Jag traskade till jobbet i en blandning av regn, hagel och snöblask. Dessutom hade jag glömt en vante hemma så ena handen var nästan förfrusen då jag kom fram.

 

Helgen var lugn...igen! Tråkigt och blött väder så vi stannade mest hemma...förutom en och annan tripp till Sainsburys där vi inhandlade diverse nödvändigheter och andra mindre nödvändiga saker. Bl.a. ett spel till mitt DS som var halva priset. Ett jädrans spel som går ut på att hålla träd, buskar och skogsdjur vid liv samt se till att de (djuren!) är glada och vill flytta in och få ungar etc. etc. Det är ett jädrans vattnande hela tiden...och så fort ekorrarna är något så när glada så kommer en av mina ugglor och äter upp dem! Gah! Nä...Det borde stå en varning på omslaget att spelet framkallar ilska, frustration samt att det äter upp flera timmar som du i stället borde spendera med att göra något bättre...Ja ja...Jag städade i alla fall ur ännu ett köksskåp!


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag gnäller på all snö vi har nu, och att det bara kommer mer och mer...

men hellre har jag snö än snöblask och hagel. :)



Ha ha! Ytterligare ett spel att hålla reda på.

Nu har du en del att stå i. :P

Själv måste jag banna mig från alla fbspel innan jag förlorar både utbildning och jobb.

Glömmer helt av att jag ska plugga... :S

Kram på dig!

2010-02-08 @ 10:40:29
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Johanna

damn, härlig design du har tjejen!

2010-02-08 @ 11:27:11
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Pinch My Ass and Call Me Charlie

Hej hopp.



Klickade bara in och spanar lite.

Allt väl?

Några spännande planer för nya veckan?

2010-02-08 @ 11:38:35
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Hoppas handen tinade upp när du kom fram till jobbet.

Inget bra att glömma en vante alltså....

Vissa spel borde säljas med ett stort rött varningsmärke tycker jag.

Har ett på datan som heter snood....

Farligt alltså....



Hoppas ekorrarna klarar sig nu.

Kramen.

2010-02-09 @ 05:56:47
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0