Torsdag morgon...

Idag ska jag traska över till banken för att hämta lite svenska riksdaler som jag beställde i Måndags. Tyvärr är vår bank endast öppen tre dagar i veckan och endast mellan halv tio och halv fyra...så den är alltså öppen när de flesta människor som kan tänkas behöva utföra bankärenden sitter på jobbet! Ja ja...chefen sa att det var ok att anlända till kontoret sent så då gör jag så.

I eftermiddag har vi en "workshop" på jobbet. Den handlar tydligen om att respektera sina medmänniskor eller kollegor eller något sådant tjosan. Jag tror inte det involverar något rollspel och det bjuds tydligen på kaffe (och kakor) så det kanske blir helt ok!?
Endast två jobbdagar kvar innan jul-ledigheten (om man inte räknar med idag!) och ska göra mitt bästa för att hinna få färdigt allt det jag vill få färdigt...Jag tror dessutom inte att jag har ett enda möte varken på Fredag eller Måndag! :)

Kommentarer
Postat av: Jen

Roligt med ett besök till sverige! :D



Sv.Trist att höra att du har problem med. :/

Blev det bättre efter lasern?

Här var det en titthålsoperation för att fastställa det,de sa inget om att jag kunde ta bort vävnaderna... vill jag bli av med det, om värktabletterna och hormontilskottet inte fungerar så var jag tvungen att ta bort livmodern eftersom den fortsätter producera varje månad, tills klimakteriet vill sägas.... :(

Har återbesök om 3 månader för utvärdering. :)

2010-12-17 @ 09:02:27
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0