Koffeinbrist...

Är en smula sömnig idag...vilket är relativt vanligt på en Måndagsmorgon. Insåg precis att jag endast intagit EN kopp kaffe och klockan är elva!
Däremot har jag varit ganska produktiv denna morgon. Ringde till doktorn och fick mitt HbA1C resultat- 7.1! Det är jag mycket nöjd med! Sedan har jag delat ut julkort till alla kollegor samt slagit in min Secret Santa present. Jag köpte en stor skål formad som en cupcake (med lock)...och inuti finns alla ingredienser till just cupcakes. Och eftersom vi måste spendera £10 på detta så köpte jag också ett par stickade strumpor fyllda med chokladkola. Så jag hoppas tanten tycker om att baka...och att vara varm om fötterna...och choklad! :)

Nu är det dags för den där andra koppen kaffe...




Kommentarer
Postat av: Laila

Ja herregud, vad vore livet utan KAFFE!!!!!?

Kaffe med guldkant = med en mintchoklad till. :-)))

2010-12-13 @ 17:29:15
URL: http://www.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0