Torsdag...

Är en smula frånvarande från nätet för tillfället. Tiden verkar inte räcka till och det finns en massa annat som jag prioriterar just nu. Men jag kikar ändå in hos alla även om jag är fruktansvärt dålig på att lämna kommentarer på sistone.

Har även lite magvärk idag trots att det endast var två veckor sedan månadshelsiket. Jag svimmade i alla fall inte sist...och har nu fått tid på sjukhuset för att ta ultraljud. På Måndag ska jag dit så jag hoppas att de kan upptäcka vad det är som pågår så att vi kan göra något åt det!

Nu...tillbaka till pappershögarna!


Kommentarer
Postat av: Laila

Men usch så jobbigt! Hoppas de kan hitta vad som är fel så du kan få hjälp. Krya på dig!

2010-04-15 @ 19:50:31
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0