Tisdag...

En helt vanlig jobb- dag. Inget utöver det vanliga att rapportera. Har tagit mig igenom ett par dagars pappersarbete och skrivit ut lite rapporter till folk. Känner mig en smula vissen och hängig idag och vet inte vad det beror på...Hormoner, vädret eller blodsockret...kanske alla tre? Hur som helst så ska det bli skönt att komma hem, äta middag och sedan sjunka ned i soffan i några timmar!

Behöver boka lite ledigt snart...Jag säger det ofta men det verkar alltid komma något i mellan!




Kommentarer
Postat av: Jen

Trist när man känner så. :/

Själv har jag en ofrivvilig ledig tid nu med feber och snörvel.

Å andra sidan kan det vara riktigt mysigt att vara nerbäddad i soffan med datorn i knät och halstabletter på bordet bredvid.

Särskillt när mannen är här och pysslar om mig samt tar promenader med vovvarna. :)



Hoppas du känner dig bättre imorn.

Kram

2009-09-23 @ 13:37:41
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0