There's a lake forming outside the door...

Tisdag och hur mycket som helst att göra på jobbet. I morgon ska jag som sagt spendera dagen på Towern så jag ska försöka komma i kapp med helsiket så gott jag kan idag för på Torsdag ligger jag efter igen!
Ont i magen har jag också och vet inte varför. Kanske för mycket kaffe? Det spöregnar och det enda positiva med dagen är att jag minsann får skjuts hem från jobbet idag.
Dan kommer och hämtar mig eftersom vi måste handla lite.
Blaha...Tillbaka till alla papper nu!

Hoppas solen skiner på er i alla fall!


Återkommer då humöret förbättrats en smula! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

För mycket kaffe är inte bra !! Jag vet, min mage är inte i bra skick =O

Här regnar det inte men är så där tråkigt höstigt !

Vart tog sommaren vägen ????

Kram på dig !

2009-09-16 @ 01:19:32
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Laila

Jajamensan, här skiner solen och det har den gjort länge nu känns det som. September har gjort allt vad hon kunnat för att släta över vad juli och augusti gjorde.

2009-09-17 @ 17:56:39
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0