My day...so far!

Det gick bra hos fotvårds tanten. Jag blev av med alla hemskheter och hon tog ultraljud för att kolla blodcirkulationen samt stickprov för att kolla känseln. Tydligen har jag lika bra puls och känsel i fötterna som en professionell idrottare. Jodå- Det sade hon faktiskt! Det beror nog på att jag går, går och går överallt...


Då jag kom till kontoret gick brandlarmet (förmodligen någon som bränt brödet i brödrosten) så vi fick gå ut och ställa oss på slottets framsida i tjugo minuter tills vakterna kollat upp vad som hänt. Som tur är så skiner solen för fullt idag så det var ganska skönt. Hann tyvärr inte göra i ordning kaffe att ta med ut...

                                                                                      
För övrigt så köpte jag hårspray då vi veckohandlade och nu har två människor frågat om jag klippt håret eller har ny frisyr...Vad? Snacka om att spara pengar-Jag behöver inte gå till frisören alls...Det räcker med att köpa en sprayburk för £2 så blir man visst som ny!

Jaja...Dags att jobba lite nu innan nedräkningen börjar till hela tre dagars ledighet!!!

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Heeeeej Bella !

Din lillasyster har mailat mig två olika adresser så nu är du dubbelt inbjuden till att läsa min blogg =)

Du verkar ha haft en bra dag, o inte fel med lite ledighet heller ;)

Jag satte upp mitt långa ruffs i en hög toffs o flera stycken frågade vad jag hade gjort med håret, att gå till frisören är överskattat !!!!

Kram på dig =)

2009-09-24 @ 23:48:31
URL: http://lisenj.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0