Coffee...

En relativt lugn dag på jobbet...åtminstone hittills! Gubben som beställer kaffet till kontoret informerade mig precis att de slutat tillverka mitt blåbärste (till vår Flavia maskin). Det finns helt enkelt inte mer- finito, kaputt...
Hallonte har de minsann, men det smakar blä!

Så det betyder väl att jag kommer att överdosera ännu mer på hasselnötskaffe. Upptäckte i mina efterforskningar att de minsann säljer ett vaniljkaffe på den Amerikanska marknaden men hos Engelska Flavia ingår det inte i sortimentet...

Kaffe är viktiga saker! Och det är lugnt här idag...Märks det?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kaffe ÄR viktiga saker !!

Vet inte hur det skulle gå utan denna underbara dryck !!

Hoppas du får en lugn o skön helg =) KRAM !!

2009-09-12 @ 01:03:52
URL: http://lisenj.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0